torsdag 11. november 2010

Vært nordpå

Ja da har jeg vært en tur på besøk nordpå til familie. Var kjempe koselig, og treffe de igjen. Men selve plassen Fauske gav meg en tristhet følelse. Så har nok hatt det tungt og trist der noen år. Og er sant trivdes der nok aldri :(
Bodø gir meg ikke sånn følelse. Hvorfor ikke godt å si...Vestfossen er vel ikke verdens navle det heller. Men her er det fint. Og gir meg en følelse av velvære. Og så trenger man ikke kjøre langt for å være der det skjer :D
Er hektiske dager på jobb, men skjer masse. Dagene går fort, og følelse av å ha det bra er stor :D
Var bare sååååååå deilig å komme ned igjen, og vite at her bor jeg :))
Hjemoverturen ble lang også.
Flyet gikk ikke pga av særdeles vanskelige forhold på rullebanen. Så flyet ble innstilt og vi måtte overnatte på hotell. Jeg og lillemor. Så er nok siste gang jeg reiser alene med henne alene på denne årstiden! Da vi skulle dra mandag, så ble flyet forsinket, da rullebanen var stengt en halvtime pga mer snø...Så hadde skikkelig nervene i spinn ja. Da vi lettet så var det bare minutter før vi møtte sola :))
Så da vi kom til Gardemoen var det sol og bareveier!
Men nå er det hvitkledd her også :P
Men deilig å si at det var rett av oss å flytte!!!

1 kommentar: